Květen 2017

Cvičení

21. května 2017 v 21:38 | T&J |  Cvičení

Dobrý večer.

Dnes přicházíme opět s kratším článkem ohledně cvičení. Poslední dobou se do "módy" dostává zdravý životní styl, doprovázený cvičením. Ne však každý je vyznavačem posiloven a tvrdého tréninku, a proto jsme si pro Vás připravili pár rad a sportů, které nejsou tak náročné a zvládne je téměř každý.

Nejdříve asi začneme tím, co by se před cvičením nemělo dělat:
  1. Rozhodně necvičte s prázným žaludkem, poslední jídlo by však mělo být nejpozději hodinu před.
  2. Necvičte pokud Vás něco bolí!
  3. Nedávejte si zbytečně vysokou zátěž.
  4. Nezanedbávejte odpočinek, pro svaly je důležitá i regenerace

Oběd // Zdravá pizza s pořádnou dávkou bílkovin

17. května 2017 v 19:52 | T&J |  Večeře/Obědy

Dobrý večer Všem!

Jelikož mají naše recepty zatím největší ohlas a o nic jiného jste si zatím ani nepsali, tak Vám přinášíme další, a tentokrát to bude recept na zdravou pizzu! Ano, vidíte správně, teď si můžete dopřát pizzu skoro bez výčitek. Tato varianta obsahuje parádní počet bílkovin a skoro žádné tuky( pokud si na pizzu teda nedáte 30% eidam apod.. :D). Ale dost bylo keců kolem, pojďme se na to vrhnout!


Večeře // Zdravé rizoto

14. května 2017 v 20:04 | T&J |  Večeře/Obědy

Dobrý večer!

Jak ti naši kluci krásně hrajou co? Dneska další hokejový den a my Vám k němu přinášíme recept na zdravé rizoto.
Než se ale pustíte do vaření tak bychom od Vás rády slyšely co byste na našem blogu nejvíce uvítali. Zajímají Vás zdravé recepty, rady ohledně cvičení, víc o nás, a o com co děláme když nevaříme nebo něco úplně jiného? Neváhejte a napište nám to do komentářů! Budeme se těšit na Vaše nápady.


Rady - cvičení a stravování

9. května 2017 v 20:29 | T&J |  Cvičení

Dobrý večer.

Co říkáte na včerejší hokej? Koukal z Vás někdo? Fandíte klukům na MS 2017? My ano! Chtěly jsme tento článek přidat už ráno, ale pořád jsme se z utkání proti Finsku nevzpamatovali, a tak s ním přicházíme až teď. Aby tu pořád nebyly jen recepty tak jsme si pro Vás připravily i nějaké ty rady ohledně stravování a cvičení. Věříme že většinu (ne-li všechny) už znáte, ale víte jak.. opakování je matka moudrosti.
Enjoy.

Stravování:
  • Pravidelně během dne popíjejte čistou vodu pokojové teploty.
  • Snídat byste měli ideálně půl až tričtvrtě hodiny po probuzení.
  • Jezte každé 2-3 hodiny, kousejte pomalu a nepijte žádné slazené nápoje!
  • Poslední jídlo je vždycky maximálně 2 hodiny před usnutím.
  • Nepřejídejte se.
  • Vyhněte se alkoholu!
Cvičení:
  • Před každým cvičením je třeba se řádně rozcvičit - rozehřát svaly a protáhnout se.
  • Jezte nejpozději hodinu před cvičením.
  • Během cvičení si zajistěte pravidelný přísun vody, a to hlavně za horkých letních dnů!
  • Pokud Vám dělá problém tempo tak raději zvolněte. Lepší je dělat méně cviků a kvalitněji, než je provádět špatně a ublížit si.
  • Při cvičení v žádném případě nezadržujte dech a snažte se pravidelně dýchat. Nejen že tím okysličujeme tělo ale přidá Vám to i na výdrži.
  • Po skončení každého cvičení je třeba se opět řádně protáhnout.

Snídaně // Banánový MugCake

5. května 2017 v 8:00 | T&J |  Sladká jídla

Dobré ráno.

Jak jistě všichni víte tak o snídani je známo, že je to nejdůležitější jídlo dne, nastartuje Váš metabolismus a dodá potřebnou energii k úspěšnému startu do nového dne, tak proč si tuto část dne nezpříjemnit a nedopřát si sladkou snídani zcela bez výčitek? My Vám proto přinášíme recept na zdravý a rychlý Mugcake.


Svačina // Zdravý tvarohový dort

1. května 2017 v 20:37 | T&J |  Sladká jídla

Dobrý večer Všem!

Omlouváme se za týdenní neaktivitu, ale blíží se zkouškové a v práci toho také není málo a na blog tedy moc času nezbylo. Jako omluvu Vám přinášíme recept na tuto sladkou dobrotu. Zdravý tvarohový dort.