Cvičení

21. května 2017 v 21:38 | T&J |  Cvičení

Dobrý večer.

Dnes přicházíme opět s kratším článkem ohledně cvičení. Poslední dobou se do "módy" dostává zdravý životní styl, doprovázený cvičením. Ne však každý je vyznavačem posiloven a tvrdého tréninku, a proto jsme si pro Vás připravili pár rad a sportů, které nejsou tak náročné a zvládne je téměř každý.

Nejdříve asi začneme tím, co by se před cvičením nemělo dělat:
  1. Rozhodně necvičte s prázným žaludkem, poslední jídlo by však mělo být nejpozději hodinu před.
  2. Necvičte pokud Vás něco bolí!
  3. Nedávejte si zbytečně vysokou zátěž.
  4. Nezanedbávejte odpočinek, pro svaly je důležitá i regenerace

Když už víme čemu se před cvičením vyvarovat tak se na to můžeme rovnou vrhnout!
Tyto cviky budou zejména pro ty, kteří nijak zvlášť neholdují činkám, nebo posilovnám. Zbytečně se u nich nenadřete a můžete si vybrat z toho co Vás baví. Cvičení pro Vás tedy nebude mučením ale zábavou.
  • Chůze a běh - Nejpřirozenějším druhem pohybu nohou je chůze a běh. Středně rychlá chůze je nejvhodnější pohybovou aktivitou pro lidi, kteří nemají rádi sport, anebo jim nadváha jinou sportovní aktivitu neumožňuje. Velkou výhodou je fakt, že chůze je zdarma a nevyžaduje žádné pomůcky (kromě bot). Ideální je denní dávka v délce jedné hodiny (5 - 6 km). Pokud se při chůzi nudíte, je možné chodit ve dvojicích nebo se sluchátky a hudbou.
  • Jízda na kole - Dalším dostupným sportem, kterým můžeme ovlivnit kondici nohou, je jízda na kole. Můžete se s kamarádkou, kamarádem, či partou sbalit a vyrazit na nějaký pěkný výlet. Nejen že si trošku zasportujete, ale určitě si užijete i spoutu srandy.
  • Joga, pilates - Tato cvičení nejsou příliž dynamická, jedná se spíše o protahování, propínání,výdrž a balanc. Krásně Vás naučí vnímat své tělo.
  • Zumba, aerobik - Jeden z náročnějších typů cvičení. Během těchto cvičení se nohy prakticky nezastaví a také energetický výdej je značný. Pro milovníky rychlého pohybu na hudbu je to ideální volba.
 


Komentáře

1 Klára ♥ Klára ♥ | Web | 21. května 2017 v 21:45 | Reagovat

Zumba je zápřah, ale je to super! :) Zumba mě fakt chytla, je tam zábava a ještě je to pro tělo prospěšné!

2 Andey Andey | Web | 28. května 2017 v 18:51 | Reagovat

Jógu jsem cvičila dříve a hodně jsem si ji oblíbila. Teď stepuju a jednou začas chodím se spolužačkami cvičit.

3 dinosaurss dinosaurss | Web | 1. června 2017 v 17:49 | Reagovat

Parádní a motivující článek. 🙂💖

4 Tina Tina | Web | 1. června 2017 v 21:00 | Reagovat

Tento blog se mi bude líbit. Musím říct, že se velmi ráda takhle "procházím". Protože chodím trošku rychleji než by ostatní u procházky předpokládali, takže se mnou chodit odmítají. A vyřešila jsem to právě tou hudbou. Jinak také musím říct, že zumba je naprosto bezva. Dáte si do těla a ještě vás to baví. A nedávno jsem začala právě i s tou jógou, spíše ze zdravotních důvodů, ale oblíbila jsem si ji.

5 Viol Quint Viol Quint | Web | 7. června 2017 v 19:05 | Reagovat

Super tipy, krásně napsané :) ráda se vrátím, moc se mi tu líbí ^^

6 Y. Y. | Web | 13. června 2017 v 8:22 | Reagovat

Mam super tip k pilates. Cvicim Blogilates. Je to pilates, ale vede ho youtuberka na youtube. :) Ma 30 denni kalendare podle kterych cvicit a je to super.

7 Michaela Cheetah Michaela Cheetah | Web | 2. července 2017 v 23:10 | Reagovat

Teda, koukám na tvůj blog a už teď vím, že se sem budu ráda vracet! Moc se mi tu líbí a zumbu miluju!! :-)

8 misa660 misa660 | Web | 7. července 2017 v 10:18 | Reagovat

zumbu chci pořád vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nedostala :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.