Rady - cvičení a stravování

9. května 2017 v 20:29 | T&J |  Cvičení

Dobrý večer.

Co říkáte na včerejší hokej? Koukal z Vás někdo? Fandíte klukům na MS 2017? My ano! Chtěly jsme tento článek přidat už ráno, ale pořád jsme se z utkání proti Finsku nevzpamatovali, a tak s ním přicházíme až teď. Aby tu pořád nebyly jen recepty tak jsme si pro Vás připravily i nějaké ty rady ohledně stravování a cvičení. Věříme že většinu (ne-li všechny) už znáte, ale víte jak.. opakování je matka moudrosti.
Enjoy.

Stravování:
  • Pravidelně během dne popíjejte čistou vodu pokojové teploty.
  • Snídat byste měli ideálně půl až tričtvrtě hodiny po probuzení.
  • Jezte každé 2-3 hodiny, kousejte pomalu a nepijte žádné slazené nápoje!
  • Poslední jídlo je vždycky maximálně 2 hodiny před usnutím.
  • Nepřejídejte se.
  • Vyhněte se alkoholu!
Cvičení:
  • Před každým cvičením je třeba se řádně rozcvičit - rozehřát svaly a protáhnout se.
  • Jezte nejpozději hodinu před cvičením.
  • Během cvičení si zajistěte pravidelný přísun vody, a to hlavně za horkých letních dnů!
  • Pokud Vám dělá problém tempo tak raději zvolněte. Lepší je dělat méně cviků a kvalitněji, než je provádět špatně a ublížit si.
  • Při cvičení v žádném případě nezadržujte dech a snažte se pravidelně dýchat. Nejen že tím okysličujeme tělo ale přidá Vám to i na výdrži.
  • Po skončení každého cvičení je třeba se opět řádně protáhnout.
 


Komentáře

1 Natálie Natálie | Web | 10. května 2017 v 11:02 | Reagovat

konečně normální a hlavně pěkné rady, které neublíží :)

2 Nikola • newin.blog.cz Nikola • newin.blog.cz | Web | 13. května 2017 v 12:59 | Reagovat

[1]: Musím jenom souhlasit, protože v poslední době je takových blábolů na internetu, že to není ani možné. Proto každá druhá holčina v dnešní době je anorektička a každá druhá né-li první nespokojená se svojí postavou :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.